یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
تصاویر / دیدار شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با  آیت الله اعرافی

حوزه/ شیخ حسن البغدادی گفت: رژیم اسرائیل طفره می رود و به دنبال مذاکرات واقعی نیست، کسی که خواهان مذاکره است نباید دست به کشتارهای شرم آور بزند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی نشستی سیاسی گفت: رژیم اسرائیل طفره می رود و به دنبال مذاکرات واقعی نیست، کسی که خواهان مذاکره است نباید دست به کشتارهای شرم آور بزند که نه قابل تحمل باشد و نه بتوان بر آن صبر کرد. این صحنه‌های دردناک حتی سخت‌قلب‌ترین متحدان و سازش کاران را نیز شرمنده کرد.

وی افزود: محور مقاومت به دنبال جنگ نیست، بلکه نمایانگر جبهه های حمایت از جبهه مظلوم غزه است.

شیخ البغدادی تصریح کرد: در عین حال باید این رژیم ملعون را که از حد خود فراتر رفت و با به شهادت رساندن دو تن از رهبران ارشد مقاومت یعنی شهید اسماعیل هنیه و فرمانده بزرگ جهادی سید فؤاد شکر، جمهوری اسلامی ایران و ضاحیه جنوبی بیروت را مورد تجاوز قرار داد. بدانید که این تجاوز بدون مجازات نخواهد ماند.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: آمریکایی ها از روز اول با پول و اسلحه از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند و بر همه جنایاتی که این رژیم جنایتکار مرتکب شد را سرپوش گذاشته اند و همه نیرو های نظامی آمریکا امروز مشوّق نتانیاهو برای ادامه این وحشیگری است و به همین دلیل آمریکا جنایتکار شماره یک در این جهان و مسئول شماره یک جنایات این رژیم موقت اسرائیلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha